121003

shoes: scorett, jeans: vero moda, tröja: mq, väst: glömt..

Ovan ser ni mina nya skor, LOVE THEM! Måste bara gå in dom lite så är dem helt perfekta. Sitter åt lite på vissa ställen men bara de formar sig som mina fötter så skall det inte vara några problem.
En snabbkik på mig idag blev det också. Orkade inte ta "bättre" kort. Idag är nämligen en sån där "jag-fastnar-inte-på-kort" dag, hehe...
 
Annars då? Har haft fullt upp med jobb, träning och dylikt att jag inte orkat eller haft tid att slänga in ett två eller flera söta meddelanden här. Men nu jobbar jag "bara" 2 dagar denna så då kan jag förhoppningsvis klämma in några stycken. Jag kom på att jag lovat att visa er mina cupcakes som jag gjorde när pappsen fyllde år vilket i have forgot. OH NO. Men skall se om jag fixar ett tidsinställt senare idag (skall jobba 17-23) annars kommer det upp imorgon eller någon annan dag. Måste bli bättre på detta, haha.
 
Imorgon kommer förhoppningsvis ett väääldigt roligt och så himla trevligt meddelande upp. Inga försmaker, ni får själva lista ut vad det kan handla om. En liten ledtråd är att det är början på något nytt. Men nu ska jag inte skriva mer för då kommer jag bara försäga mig.
 
LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkligen jätte imponerad av dina fina cupcakes !!! Duktig är du! Och jag vet vad det handlar om, början på något nytt och helt fantastiskt! Kommer bli hur bra, mysigt , jobbigt och underbart som helst! <3 tänker på dig

Svar: Åh, tack Linn! Jag är jättenöjd med dom! Såklart så tycker jag att vissa blev bättre än andra men är jättenöjd med alla :) Och dom smakade supergott! Kom hem fort som satan min vön, du är efterlängtad här hemma i Svealand :) <3
None None

2012-10-04 @ 19:03:39
Postat av: Linn

Kan tänka mig att de smakade gott! I jul får vi julbaka och mysa i er nya lägenhet! Jätte spänd för er skull! Det kommer gå snabbt, halva tiden har gått :) saknar dig sötnos <3

Svar: ja, vi får göra pepparkakor och dela kittet! :) Saknar dig också :( men snaaart är det "bara" 2 månader kvar :) <3
None None

2012-10-07 @ 05:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0