121012

ännu en jobbdag står på schemat! Idag väntas 8-15, sen en liten snabbtripp till Kungälv innan jag skall tillbaka till lilla fina Stenungsund för att köra dubbelpass idag igen (dubblade igår). Idag väntas bodyattack och cx!
Sedan hade det varit så himla skönt och skriva "HELG!!", men för en annan blir det andra pannkakor... För mig blir det inte helg förräns på tisdag, puh. Men men, pengar är det och sen är mina kassörskor såååååå himla mysiga så det gör mig inget alls att gå dit och jobba med dom! Jobbigt om det varit tvärtom liksom... Haha

Nej, nu måste jag äta snabbt och sen åka. Tänkte åka lite tidigare för kommer säkert behöva skrapa rutorna och så är det nog lite frost på vägarna. Kanske slänger upp något mer ikväll om jag inte hamnat i trötthets koma.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0