231012

Härliga tisdagskväll!
 
Sitter hemma hos min andra hälft nu ute i ödemarkerna efter ett rikitigt roligt, men ack så jobbigt(som vanligt), bodycombat pass! Vad det är för pass kan du scrolla ner lite på sidan så hittar du det. Min dator har fått för sig att allting inte ska fungera så kan inte länka eller något.
Har iallafall precis fått i min lite kvällsmat och nu tror jag att min varma mjölk (love it!!) är klar också. Precis lagom till att "Mannen som talar med hundar" börjar. Lite besatt av det programmet, haha. Men det är ett riktigt bra program och man lär sig hur man skall bete sig och hur man inte skall bete sig i vissa situationer med både hundar och männiksor. Kul :)
 
Resten av veckan vankas det träning, imorgon står ett vanligt gympass på schemat. Tror jag skall ta mig an TRX banden och köra lite sånt istället. Fortfarande styrketräning men funktionell sådan och så himla mycket ROLIGARE! Och jobbigt då givetvis...
 
Blev ett kort och tråkigt inlägg utan bild idag då jag inte sitter vid min egna dator men lär säkert mobilblogga snart.
 
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0