daily fresh

mobil bloggar från skogarna här ute i Ucklum. Är hemma hos C för en gång skull and I love it! Eftersom vi nästan bara är hos mig är det så mysigt att komma hit. En annan atmosfär och då har han såna mysiga hundra. Me gusta mucho!

Dagen i sig har iallafall bestått av lite Bodypump och ärenden. Inget jätteintressant alltså. Imorgon är det däremot mer intressant!
Då står ett två timmars "happening" pass på sportlife på schemat PLUS kräftskiva! Hur bra lördag som helst!! Får se om jag hinner slänga in något imorgon för nu skall jag slappa och mysa till det med film och chips med min pojk. Bjuder på två "inte så bra" bilder med mobilen också på dagens.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0