"trumvirvel"


Kommer ni ihåg att jag lovade att berätta om den där roliga saken som skulle ske idag? No worrys, jag håller mina ord.
Jobbade som vanligt idag, 10-17, ett väldigt skönt pass ändå. Men efter jobbet skyndade jag mig hem och plockade upp min andra hälft och sp begav vi oss till vår destination...
Väl på plats så skrev vi KONTRAKT för LÄGENHET!! Visst, det är visserligen i 2a hand men allt kan hända. Plus att vi har haft väldans tur med kontaker hit och dit (inga namn nämnda).
Allt började med att min fina vän Tove som jag jobbar med skulle kolla på lägenhet med sin pojk Jonas, som råkar jobba med min lilla pojk och vips så var vi tillfrågade om lägenhet av dem. Vilken tur man kan ha! Får bara hoppas att turen håller i sig när kontraket börjar lida mot sitt slut.
 
Anyway, en "lite" gladare (ironi...) Josefine väntar nu på sin pojk för att med ett leende på läpparna somna och inse att om mindre än en månad har vi lägenhet! Och sen får vi inte glömma att det är HELG imorgon också, ännu bättre.
 
LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

SÅ glad för er skull !! :D fina människor förtjänar lite tur på vägen! Allt kan hända :) har dock helt glömt att fråga hur länge ni skriver kontrakt för? <3

2012-10-07 @ 05:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0