måndag

Måndagen har idag bestått av att vakna och sedan åka iväg på ett grymt Bodyattack pass. Men då jag hoppade frukosten för att få sova lite längre imorse resulterade detta givetvis i att efter hälften av tiden på passet orkade jag typ nada. Så typiskt! Menmen, nu har jag lärt mig en läxa :)
Efter detta har jag spenderat min dag i Ucklum nu när jag är ledig. Skönt att vara där och mysa med Christians hundar!
Han har fyra stycken och en av dom har ni redan sett, min lilla Dino. Han är "näst" yngst av alla hundar, tror han är 2 eller 3 år bara.

Men nu sitter jag i Sundahallen och kollar på Christians träning. Längtar tills den är slut så vi kan åka hem till han igen och äta mat, haha..

LOVE

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3903451/images/2012/pic_5060a4ffddf2b375720009fb.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Linn

Snygging, det är lördag idag! Måste få
Fler uppdateringar än så hahaha <3

2012-09-29 @ 06:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0