Min Helg


 
Nja, detta var kanske inte riktigt min helg men önska kan man ju... Detta är från Augusti 2010 då jag fick med mig Mormor och Morfar till Tunisien, Djerba i en vecka. Hur mysigt som helst! Och vädret var verkligen på topp. Saknar den resan. Den blev av pågrund av att jag hade fått sommarjobb på ICA och jobbat heeeeela sommaren och inte fått en enda dag på stranden (okej pengar, visst) men ändå, lite sol och värme vill man ha. Så jag ringde Mormor och Morfar och frågade om dom ville åka med på en sista minuten och det ville dom. Trevligt!
 
Anyway, lovade att berätta om min "lediga" helg. Fredagen spenderades först hos frisören. Slingade och toppade håret bara. Sedan på kvällen blev det träning och mys hos min corazon.
Lördagen bestod av pannkaksfrukost, (mums!!) och innebandy. Min pojkvän spelade träningsmatch mot Mellerud/Lockedrud. Vann med 9-3. Sedan på kvällen träffade jag Sara, Sofia och Emelie en stund innan jag åkte hem till min corazon igen.
Igår, söndags, hände inget speciellt. Körde corazon till den andra träningsmatchen denna helg och sedan vidare till jobbet. Stängde, vilket menas att man jobbar 17-23.15, och sen kröp jag ner bredvid älsklingen.
 
Sådär, kort och långtråkigt men ändå något. Nu väntas ett Bodyattack pass innan jobb 14-19!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0